älskling

 


Älskling jag önskade att de var som förut.

Du är värdens bästa pojkvän finns ingen som dig.
Din blick kan få mig å le
Du och jag för alltid lova mig nu de
Ingen kan ta denna känsla från mig
Varje gång som jag tänker på dig
Varje gång jag ser dig blir varm i hela kroppen
Jag ler för mig själv och älskar att jag är din flickvän
Vill bara ha dig här, vill ha dig nära
Du lyser upp min himmel som den vackraste stjärna
Älskling, detta är nåt du måste veta
Utan dig vid sidan av mig kan jag inte leva
Du är mitt liv, du är luften jag andas
Jag älskar alla våra stunder tillsammans
Baby, du är så underbar och vacker
Ibland så kan jag ligga stilla vaken hela natten
Du är en sån person man inte glömmer
Och är jag inte vaken är jag säker att jag drömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0